Αλ. Παπαρήγα: Κυβέρνηση, ΕΕ, ΔΝΤ και ΕΚΤ πρέπει να φοβηθούν τον λαό
«Πρέπει να είναι μια γενική απεργία που να πάρουν μέρος οι πάντες, το θέμα δεν είναι να προσθέσουμε μια απεργία στις τόσες που έχουν γίνει, η κρίση δεν έχει πιάσει πάτο και επομένως ο λαός δεν μπορεί να λέει απλώς "φτάνει πια, δεν αντέχω άλλο". Πρέπει να τον φοβηθεί τον λαό η κυβέρνηση, η ΕΕ, το ΔΝΤ, η ΕΚΤ. Αν δεν φοβηθούν ότι ο λαός θα τραβήξει μπροστά κι αποφασιστικά αυτή τη στιγμή δεν πρόκειται να κάνουν πίσω ούτε ρούπι» ανέφερε η γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, σε συνέντευξή της στον Real FM.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr
«Πρέπει να είναι μια γενική απεργία που να πάρουν μέρος οι πάντες, το θέμα δεν είναι να προσθέσουμε μια απεργία στις τόσες που έχουν γίνει, η κρίση δεν έχει πιάσει πάτο και επομένως ο λαός δεν μπορεί να λέει απλώς "φτάνει πια, δεν αντέχω άλλο". Πρέπει να τον φοβηθεί τον λαό η κυβέρνηση, η ΕΕ, το ΔΝΤ, η ΕΚΤ. Αν δεν φοβηθούν ότι ο λαός θα τραβήξει μπροστά κι αποφασιστικά αυτή τη στιγμή δεν πρόκειται να κάνουν πίσω ούτε ρούπι» ανέφερε η γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, σε συνέντευξή της στον Real FM.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.