Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΕΚ: Έφτασε η επιστολή Βιντιάδη

Στα χέρια των ανθρώπων της ΠΑΕ ΑΕΚ βρίσκεται από το απόγευμα της Παρασκευής (28/9) επιστολή του Δημήτρη Βιντιάδη.

Στην επιστολή που στάλθηκε στον πρόεδρο της ΠΑΕ, Ανδρέα Δημητρέλο και στο ΔΣ, περιέχονται 20 με 25 ερωτήματα οικονομικής φύσης κυρίως αναφορικά με το τι γίνεται στα οικονομικά της ΠΑΕ.






Περισσότερα στο www.sportdog.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.