Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Συλαλλητήριο το απόγευμα στο Σύνταγμα οι Πανεπιστημιακοί

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας προγραμματίζουν για τις 6 το απόγευμα της Τρίτης οι ομοσπονδίες των καθηγητών πανεπιστημίου και ΤΕΙ και η Ένωση Ελλήνων Ερευνητών στην πλατεία Συντάγματος, αντιδρώντας στις...
σχεδιαζόμενες περικοπές των αποδοχών τους. Όπως αναφέρουν σε κοινή τους ανακοίνωση, θα ακολουθήσει συμβολική περικύκλωση των υπουργείων Οικονομικών και Ανάπτυξης και στη συνέχεια θα πραγματοποιήσουν λαμπαδηφορία μέσω των οδών Όθωνος, Αμαλίας και Πανεπιστημίου, η οποία θα καταλήξει στα Προπύλαια.




ΠΗΓΗ: fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.