Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Αγωνία για Ραφίκ!

Την Παρασκευή θα μάθουν στον Ολυμπιακό αν μπορούν να υπολογίζουν στον Ραφίκ Τζιμπούρ για το παιχνίδι με τον Ατρόμητο, καθώς ο Αλγετινός ακόμα πονάει.

Ο γιατρός της ομάδας εξέτασε την Πέμπτη τον επιθετικό των Πειραιωτών, ο οποίος αισθάνεται καλύτερα, ωστόσο οριστική διάγνωση θα έχουμε την Παρασκευή.

Από εκεί και πέρα, καλύτερα είναι οι Αμπντούν, Φέισα και Φετφατζίδης.





ΠΗΓΗ: www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.