Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Στους δρόμους ενάντια στις περικοπές οι Ισπανοί

Δεκάδες χιλιάδες Ισπανοί πραγματοποίησαν διαδήλωση στη Μαδρίτη διαμαρτυρόμενοι για τις περικοπές και την αύξηση της φορολογίας... εν μέσω της βαθιάς ύφεσης που πλήττει τη χώρα.

Καθηγητές, νοσοκόμες και εργαζόμενοι σε κοινωνικές υπηρεσίες βγήκαν στους δρόμους της πρωτεύουσας μια ημέρα μετά την δήλωση της ισπανικής κυβέρνησης ότι στα τέλη Σεπτεμβρίου θα ανακοινώσει νέες οικονομικές μεταρρυθμίσεις που ενδεχομένως να περιλαμβάνουν περισσότερα μέτρα λιτότητας.



Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.