Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Χωρίς ΗΣΑΠ,Μετρό και τραμ την ερχόμενη Τρίτη

Οι εργαζόμενοι σε τράμ ,ηλεκτρικό και μετρό θα προχωρήσουν σε 24ωρη απεργία την ερχόμενη Τρίτη, καθώς αντιδρούν στις αυξήσεις των εισιτηρίων που εξετάζει η κυβέρνηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.