Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Αγιασμός με οικονομικά προβλήματα για τα σχολεία

Τα προβλήματα των σχολείων και των εκπαιδευτικών άκουσε τη Δευτερα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, σε διαδοχικές συναντήσεις με τους εκπροσώπους της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ. Εξάλλου την...
Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου οι δάσκαλοι έχουν εξαγγείλει 24ωρη απεργία, ενώ τρίωρες στάσεις εργασίας έχουν εξαγγείλει οι καθηγητές.

Δάσκαλοι και καθηγητές έθεσαν στο υπουργείο τα προβλήματα, με τα οποία αρχίζει η σχολική χρονιά, κάνοντας λόγο για «δυσμενές περιβάλλον», ενώ ιδιαίτερες αναφορές έκαναν για τις περικοπές των αποδοχών των εκπαιδευτικών.




Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2012/09/blog-post_2959.html




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.