Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Η βόλτα του Αντώνη Σαμαρά στην Ομόνοια

Μετά απο αιφνιδιαστικό τηλεφώνημα στον Νίκο Δένδια

Βόλτα στην Ομόνοια έκανε αιφνιδιαστικά νωρίς σήμερα το πρωί ο Αντώνης Σαμαράς. Ο πρωθυπουργός τηλεφώνησε το πρωί στον Νίκο Δένδια και του είπε ότι θέλει να δει πως έχει γίνει η Ομόνοια μετά τις επιχειρήσεις της αστυνομίας.


Ο Πρωθυπουργός συνομίλησε με καταστηματάρχες και κατοίκους, ενώ ήπιε καφέ με τους συνεργάτες του σε δυο καταστήματα της περιοχής.




Διαβάστε περισσότερα στο www.parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.