Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Apple event για την παρουσίαση του νέου iPhone












Στις 12 Σεπτέμβρη έχει κανονιστεί να γίνει η παρουσίαση του νέου iPhone στο Yerba Buena Center for the Arts στο San Francisco. Μπορείτε να ακολουθήσετε την παρουσίαση σε live blogging απο το TechCrunch.

Πηγή TechCrunch

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.