Την παύση της λειτουργίας της τηλεόρασης του «902», για οικονομικούς λόγους, ανακοίνωσε επισήμως το ΚΚΕ.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του Περισσού...
με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής, η τηλεόραση του «902» παύει να μεταδίδει το πρόγραμμά της, εξαιτίας του ιδιαίτερα μεγάλου κόστους λειτουργίας της με τη μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση.
Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του Περισσού...
με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής, η τηλεόραση του «902» παύει να μεταδίδει το πρόγραμμά της, εξαιτίας του ιδιαίτερα μεγάλου κόστους λειτουργίας της με τη μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση.
Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.