Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Τίτλοι τέλους για την τηλεόραση του 902

Την παύση της λειτουργίας της τηλεόρασης του «902», για οικονομικούς λόγους, ανακοίνωσε επισήμως το ΚΚΕ.
 Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του Περισσού...
 με απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής, η τηλεόραση του «902» παύει να μεταδίδει το πρόγραμμά της, εξαιτίας του ιδιαίτερα μεγάλου κόστους λειτουργίας της με τη μετάβαση στην ψηφιακή τηλεόραση.





Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.