Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Το καλοκαίρι του 2013 φτάνει στο Ελληνικό το Μετρό

Το καλοκαίρι του 2013 θα δοθεί στην κυκλοφορία η επέκταση του μετρό προς Ελληνικό, μαζί με τους τέσσερις σταθμούς που περιλαμβάνει, δήλωσε ο υπουργος Αναπτυξης και Υποδομών Κωστής Χατζηδάκης...κατά την επίσκεψή του σήμερα στα έργα. Οι άλλες δύο επεκτάσεις των γραμμών του μετρό προς Χαϊδάρι αλλά και προς Θηβών, στο Περιστέρι, θα παραδοθούν το φθινόπωρο του 2013.






Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.