Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Ολυμπιακός: Μετά το ΄΄διπλό΄΄ επί του ΠΑΣ (2-1), είναι στο +7 από τον Παναθηναϊκό



Ο Ολυμπιακός 2-1 τον ΠΑΣ στα Γιάννενα και +7 από τον Παναθηναϊκό, όμως έπαιξε με τη φωτιά. Από το 2-0 (Μήτρογλου, Τζιμπούρ), χρειάστηκε δυο αποκρούσεις του Κάρολ στο τέλος για να πάρει το τρίποντο...




Διαβάστε περισσότερα στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.