Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Αυστραλία: Κάτω από το όριο της φτώχειας το 15% των ανέργων

Το 15% των ανέργων στην Αυστραλία ζουν κάτω από συνθήκες - πρωτοφανούς για τη χώρα- φτώχειας, αφού το εβδομαδιαίο επίδομα των 245 δολαρίων... δεν τους φτάνει να καλύψουν ούτε τα βασικά τους έξοδα.

Για τον λόγο αυτό, οργανώσεις που ασχολούνται με τη φιλανθρωπία, ζητούν να αυξηθεί το επίδομα ανεργίας τουλάχιστον κατά 50 δολάρια την εβδομάδα.





ΠΗΓΕΣ: Tromaktiko, newsnow

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.