Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Στο 1-1 ο Παναθηναϊκός με τον ΠΑΣ

Με ένα φοβερό γκολ του Ντε Βινσέντι, ο ΠΑΣ ισοφάρισε σε 1-1 στο ΟΑΚΑ στο 45'. Το 1-0 με όμορφο τέρμα το Βελάσκες στο 28'. Αποβλήθηκε στο 53' ο Κατσουράνης για διαμαρτυρία.











Διαβάστε αναλυτικά στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.