Με ένα φοβερό γκολ του Ντε Βινσέντι, ο ΠΑΣ ισοφάρισε σε 1-1 στο ΟΑΚΑ στο 45'. Το 1-0 με όμορφο τέρμα το Βελάσκες στο 28'. Αποβλήθηκε στο 53' ο Κατσουράνης για διαμαρτυρία.
Διαβάστε αναλυτικά στο www.sportdog.gr
Διαβάστε αναλυτικά στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.