Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Ξάνθη-ΑΕΚ 1-0

Πνίγηκε στα Πηγάδια η ΑΕΚ. Γνώρισε και δεύτερη ήττα στο πρωτάθλημα χάνοντας 1-0 από την Ξάνθη χάρη στο γκολ του Μάρκο Μαρκόβσκι. Με 10 από το 70' οι κιτρινόμαυροι, οι οποίοι ήταν κακοί, ενώ και τα τρία "Κ" δεν έδειξαν κάτι ιδιαίτερο...










Διαβάστε αναλυτικά στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.