ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΑ «ΑΣΗΜΕΝΙΟΣ» ΟΛΥΜΠΙΟΝΙΚΗΣ ΣΤΑ LAZER
«Σεφτέ» η Κύπρος με αργυρό!
Η Κύπρος και ολόκληρος ο Ελληνισμός πανηγυρίζουν την τεράστια επιτυχία του Παύλου Κοντίδη να κερδίσει το ασημένιο μετάλλιο στην κατηγορία Laser στους Ολυμπιακούς Αγώνες του ΛονδίνουΟ Κύπριος ιστιοπλόος έχοντας εξασφαλίσει από την Κυριακή (5/8) και το τέλος τα 10ης κούρσας το ασημένιο μετάλλιο, στην κούρσα μεταλλίων, που έκλεισε το μεσημέρι της Δευτέρας (6/8) την κατηγορία, απλά γεύτηκε τους ασημένιους καρπούς της προσπάθειάς του.
Χωρίς να έχει καμία σημασία στο τελικό αποτέλεσμα, ο 22χρονος ιστιοπλόος από τη Λεμεσό,κατάλαβε τη 10η θέση στην τελευταία του κούρσα στα νερά της Μεγάλης Βρετανίας και με τον τερματισμό του πήρε την κυπριακή σημαία για να πανηγυρίσει.
Διαβάστε περισσότερα στο www.sentragoal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.