Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Η Μπέτυ Μαγγίρα για τη Eurovision

Θετική σε νέα συμμετοχή της στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού
Τα εξ αμάξης είχε ακούσει η Μπέτυ Μαγγίρα στο παρελθόν όταν είχε συμμετάσχει στη Γιουροβίζιον ως σχολιάστρια αλλά από ότι φαίνεται όλα αυτά δεν την πτοούν και απαντάει στο Λοιπόν αν θα αναμιγνυόταν ξανά.

«Γιατί όχι;

Δεν με πτοούν τι λένε κάποιοι άνθρωποι, οι οποίοι ίσως να έχουν μπει σε κάποιες θέσεις για να πούνε κακίες.

Εμένα με ενδιαφέρει τι λέει ο κόσμος που με σταματούσε τότε στον δρόμο και τα σχόλιά του ήταν θετικά.

Διάβασα βέβαια και τις αρνητικές κριτικές, αλλά δεν θεωρώ ότι είχαν βάση όσα είπαν, απλά έπρεπε κάπου να ρίξουν το φταίξιμο» τόνισε στο Λοιπόν.




ΠΗΓΗ: www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.