Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Απόψε έχει Champions League στη ΝΕΤ

Απευθείας στις 21:45 το ματς Φενερμπαχτσέ-Σπαρτάκ Μόσχας

Απόψε έχει μπάλα στη ΝΕΤ. Στις 21:45, σε απευθείας μετάδοση από το «Σουκρού Σαράτσογλου», οι φίλαθλοι θα μπορούν παρακολουθήσουν την αναμέτρηση της Φενερμπαχτσέ με τη Σπαρτάκ Μόσχας, για την τρίτη προκριματική φάση του Champions League.

Μετά το τέλος του αγώνα, στις 23:45, ακολουθεί η μαγνητοσκοπημένη μετάδοση του αγώνα Λιλ-Κοπεγχάγη.




ΠΗΓΗ: www.newsbeast.gr












Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.