Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Και του χρόνου... "Μένουμε Ελλάδα"!

Κανονικά θα συνεχιστεί η προβολή της εκπομπής «Μένουμε Ελλάδα», με την Ράνια Τσιτσιμπίκου και τον Γιώργο Αμυρά, στη ΝΕΤ, σύμφωνα με τον «Τηλεθεατή».







Περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.