Κανονικά θα συνεχιστεί η προβολή της εκπομπής «Μένουμε Ελλάδα», με την Ράνια Τσιτσιμπίκου και τον Γιώργο Αμυρά, στη ΝΕΤ, σύμφωνα με τον «Τηλεθεατή».
Περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.