Κυριακή 12 Αυγούστου 2012

«Καλημέρα» θα μας λέει από αύριο η Μαρία Σαράφογλου

Στο πλευρό του Δημήτρη Τάκη η δημοσιογράφος

Νωρίτερα από ότι περίμενε επιστρέφει στην μικρή οθόνη η Μαρία Σαράφογλου. Μετά την μεταγραφή της από την κρατική τηλεόραση στο Mega η δημοσιογράφος αναλαμβάνει καθήκοντα στην πρωινή ενημέρωση του κοινού στο πλευρό του Δημήτρη Τάκη και θα μας λέει «καλημέρα».









ΠΗΓΗ: www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.