Χαρούμενος που θα φορέσει τη φανέλα του Ολυμπιακού και γεμάτος όρεξη για δουλειά εμφανίστηκε στις πρώτες του δηλώσεις ως “ερυθρόλευκος” ο Στράτος Περπέρογλου. Ο διεθνής φόργουορντ τόνισε ότι η απόφασή του έγινε πιο εύκολη μετά την κουβέντα που είχε με τον Σπανούλη, ενώ σχολίασε πως χρειαζόταν αυτή την αλλαγή σελίδας στην καριέρα του.
“Ήταν σίγουρα μια δύσκολη απόφαση, αλλά η κουβέντα που είχα με τον Βασίλη (σ.σ. Σπανούλη) και τον κόουτς την έκανε αρκετά εύκολη. Όσα μου είπαν, με οδήγησαν στην καλύτερη επιλογή για μένα. Είμαι χαρούμενος που επισημοποιήθηκε η συμφωνία”, σχολίασε αρχικά στην ιστοσελίδα των Πειραιωτών ο 28χρονος άσος και συμπλήρωσε:
“Χρειαζόμουν αυτή την αλλαγή. Ήταν μια δύσκολη χρονιά, αλλά έχω ξεπεράσει το πρόβλημα μου κι έχω πολύ όρεξη να δουλέψω. Μίλησα με πολύ κόσμο για τη λειτουργία της ομάδας κι άκουσα από παντού τα καλύτερα. Σίγουρα ο Ολυμπιακός έκανε μια εκπληκτική χρονιά πέρσι και δείχνει ότι δουλεύει πολύ σωστά”.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.rednews.gr/?p=25771
“Ήταν σίγουρα μια δύσκολη απόφαση, αλλά η κουβέντα που είχα με τον Βασίλη (σ.σ. Σπανούλη) και τον κόουτς την έκανε αρκετά εύκολη. Όσα μου είπαν, με οδήγησαν στην καλύτερη επιλογή για μένα. Είμαι χαρούμενος που επισημοποιήθηκε η συμφωνία”, σχολίασε αρχικά στην ιστοσελίδα των Πειραιωτών ο 28χρονος άσος και συμπλήρωσε:
“Χρειαζόμουν αυτή την αλλαγή. Ήταν μια δύσκολη χρονιά, αλλά έχω ξεπεράσει το πρόβλημα μου κι έχω πολύ όρεξη να δουλέψω. Μίλησα με πολύ κόσμο για τη λειτουργία της ομάδας κι άκουσα από παντού τα καλύτερα. Σίγουρα ο Ολυμπιακός έκανε μια εκπληκτική χρονιά πέρσι και δείχνει ότι δουλεύει πολύ σωστά”.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.rednews.gr/?p=25771

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.