Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Διακοπή της κυκλοφορίας στην Αθηνών-Τριπόλεως

Λόγω της πυρκαγιάς που βρίσκεται ...
σε εξέλιξη στην Αρχαία Νεμέα έχει διακοπεί η κυκλοφορία στην Εθνική Οδό Αθηνών- Τριπόλεως ...
από το 108,2ο χιλιόμετρο, μέχρι το 124,6ο χιλιόμετρο (κόμβος Αρχαίας Νεμέας).
Η κυκλοφορία διεξάγεται από την παλιά Εθνική Οδό



ΠΗΓΗ: 24wro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.