Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Ολάντ: Δεν τίθεται θέμα παραμονής ή μη της Ελλάδας στο ευρώ

Κινούμενος επί της ουσίας στο ίδιο μήκος κύματος με τη Γερμανίδα Καγκελάριο, αλλά σε πιο φιλικό τόνο ο Γάλλος Πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ, μετά τη συνάντησή του με τον Α.Σαμαρά, δήλωσε ότι δεν τίθεται πλέον θέμα παραμονής ή μη της Ελλάδας στην ευρωζώνη, σημειώνοντας ωστόσο ότι η χώρα μας θα πρέπει να σημειώσει πρόοδο, η οποία και θα πρέπει να καταγραφεί στην έκθεση της τρόικας, προκειμένου σε δεύτερη φάση να αναλάβει δράση η Ευρώπη.

«Η Ελλάδα είναι και πρέπει να παραμείνει στο ευρώ» τόνισε, επισημαίνοντας ότι η Ελλάδα θα πρέπει να δείξει αξιοπιστία στην εφαρμογή του προγράμματός της, το οποίος όπως είπε θα πρέπει να είναι ανεκτό από τον ελληνικό λαό.

Όπως ξεκαθάρισε οι όποιες αποφάσεις για την Ελλάδα θα παρθούν στην επικείμενη Σύνοδο Κορυφής και αφού προηγηθεί η έκθεση της τρόικας.

«Η Ευρώπη θα πρέπει να κάνει αυτό που οφείλει να κάνει» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Φρανσουά Ολάντ.

Από την πλευρά του, ο Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας στα γαλλικά στην εισαγωγική του δήλωση, αναφέρθηκε στις κοινές αξίες που ενώνουν την Ελλάδα και τη Γαλλία.

Παράλληλα, διαβεβαίωσε για την αποφασιστικότητα της Ελλάδας να κάνει ότι απαιτείται για την παραμονή της στο κοινό νόμισμα και επανέλαβε το πάγιο αίτημα για ανάπτυξη προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης συνολικά.



Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/39469







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.