Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

«Σαν πρωταθλητές…»

Στον τρόπο που πρέπει να αγωνιστεί ο Ολυμπιακός κόντρα στην Βέροια αναφέρθηκε ο Πάμπλο Κοντρέρας, που σήμερα θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του με τα ερυθρόλευκα.


Ο κεντρικός αμυντικός των Πειραιωτών ανέφερε σε δηλώσεις του σχετικά με το ματς πως πρέπει "να παίξουμε σαν πρωταθλητές" και έστειλε το μήνυμα στους συμπαίκτες του. "Είναι μεγάλη η ευθύνη μας. Είμαστε ο Ολυμπιακός και είμαστε πρωταθλητές", τόνισε χαρακτηριστικά.

Άλλωστε, αν και νέος στην ομάδα, ο Κοντρέρας θα πρέπει να γίνει πολύ γρήγορα ο ηγέτης του Ολυμπιακού στην ομάδα.



Διαβάστε περισσότερα στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.