Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Κοντά στην ανανέωση του συμβολαίου του με τον Ολυμπιακό ο Τοροσίδης

Παραμένει στο λιμάνι .Αίσιο τέλος φαίνεται πως θα έχει τόσο για τον Ολυμπιακό όσο και για τον Βασίλη Τοροσίδη το σίριαλ του φετινού καλοκαιριού. Και αυτό γιατί σύμφωνα με το ρεπορτάζ, έχει οριστεί ραντεβού των δύο πλευρών στο οποίο όπως όλα δείχνουν θα επιτευχθεί συμφωνία για ανανέωση της συνεργασίας τους και ο «Τόρο» θα παραμείνει στο «λιμάνι».




Διαβάστε αναλυτικά στο www.sport-fm.gr
Πηγή: newsnow.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.