Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Συγχαρητήρια επιστολή στον πρωθυπουργό

Η επιστολή του προέδρου και του εκτελεστικού αντιπρόεδρου του Γερμανό-Ελληνικού Επιχειρηματικού Συνδέσμου DHW στον Άντωνη Σαμαρά

Τα συγχαρητήριά τους προς τον Έλληνα πρωθυπουργό «για την εξέλιξη και τον απόηχο που είχε η πρώτη συνάντησή του με την καγκελάριο της Γερμανίας 'Αγκελα Μέρκελ», δίνουν με επιστολή τους ο πρόεδρος και ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Γερμανό-Ελληνικού Επιχειρηματικού Συνδέσμου DHW Γιώργος Χατζημαρκάκης (ευρωβουλευτής των Γερμανών Φιλελευθέρων) και Φαίδων Κοτσαμπόπουλος.




Διαβάστε αναλυτικά στο www.parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.