Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Ήρθε στην Ελλάδα ο Κανού για λογαριασμό του Ολυμπιακού

Λίγο πριν τις 14.00 έφτασε στην Αθήνα ο Κανού προκειμένου να υπογράψει στον Ολυμπιακό.

Όπως είχε προγραμματιστεί, ο Βραζιλιάνος αμυντικός ήρθε στην Ελλάδα, θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις και θα υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με τους ερυθρόλευκους.

Ο Κανού αναμένεται να βρεθεί το βράδυ στο "Γ. Καραϊσκάκης" προκειμένου να παρακολουθήσει το φιλικό των ερυθρόλευκων με τη Μάλαγα και να πάρει μια πρώτη γεύση από τις συνθήκες στις οποίες θα αγωνίζεται με τη φανέλα του Θρύλου.






ΠΗΓΗ: olympiacos-blog.blogspot.com






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.