Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Σκληρή γραμμή από Μέρκελ και Ολάντ

Την αναμενόμενη σκληρή γραμμή κράτησαν Μέρκελ και Ολλάντ κατά τη συνάντησή τους, διανθίζοντάς την ωστόσο με ορισμένα καλά λόγια.

Κινούμενη στην ίδια γραμμή με τον Πρόεδρο του Eurogroup, όπως την είχε εκφράσει χθες μετά τη συνάντησή του με τον Α.Σαμαρά στην Αθήνα, η Γερμανίδα Καγκελάριος δήλωσε μετά το πέρας της συνάντησή της με τον Γάλλο Πρόεδρο, πως οι Έλληνες βρίσκονται σε καλό δρόμο, επισημαίνοντας ωστόσο ότι πρέπει να συνεχιστούν οι διαρθρωτικές αλλαγές.

Από την πλευρά του ο Γάλλος Πρόεδρος δήλωσε ότι επιθυμεί η χώρα μας να παραμείνει στην ευρωζώνη, σχολιάζοντας πως είναι θέμα της Ελλάδας να κάνει όσα πρέπει για να παραμείνει στο κοινό νόμισμα.





ΠΗΓΗ: http://topontiki.gr/article/39422




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.