Την ώρα που τα “κόκκινα δάνεια” αγγίζουν πλέον τα 40 δισ. ευρώ, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης, εξετάζει, αφού συνεργαστεί με τις τράπεζες, τη δυνατότητα οριζόντιας ρύθμισης των στεγαστικών δανείων. Οι ρυθμίσεις θα αφορούν τους ενήμερους οφειλέτες και στόχος είναι η...μείωση των δόσεων μέχρι και το 30% του εισοδήματος του δανειολήπτη.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.trelokouneli.gr/2012/08/blog-post_8326.html
Πηγή: 24wro.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.