Χωρίς μετρό θα μείνει η Αθήνα το Σάββατο 1η Σεπτεμβρίου από την έναρξη της βάρδιας έως τις 12:00 λόγω στάσης εργασίας που προκήρυξε το σωματείο...εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ.
Περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr
Ενημέρωση με μια ματιά
Χωρίς μετρό θα μείνει η Αθήνα το Σάββατο 1η Σεπτεμβρίου από την έναρξη της βάρδιας έως τις 12:00 λόγω στάσης εργασίας που προκήρυξε το σωματείο...
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.