Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Χωρίς μετρό το Σάββατο η Αθήνα

Χωρίς μετρό θα μείνει η Αθήνα το Σάββατο 1η Σεπτεμβρίου από την έναρξη της βάρδιας έως τις 12:00 λόγω στάσης εργασίας που προκήρυξε το σωματείο...
εργαζομένων στο ΜΕΤΡΟ.










Περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.