Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

ΟΟΣΑ: Οι Έλληνες ο δεύτερος πιο εργατικός λαός

Ηχηρή απάντηση σε όσους χαρακτηρίζουν τους Έλληνες τεμπέληδες δίνει ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), αφού, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε, είμαστε ο δεύτερος πιο εργατικός λαός μεταξύ των κρατών – μελών του και μάλιστα εργαζόμαστε 600 ώρες περισσότερο από τους Γερμανούς τον χρόνο!




Διαβάστε αναλυτικά στο http://topontiki.gr/article/39505

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.