Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Επέστρεψε χαμογελαστός ο Ντόρσεϊ

Ο Αμερικανός γύρισε πιο χαμογελαστός απ' ό,τι έφυγε...
δείχνοντας την ικανοποίησή του για την παραμονή του στην ομάδα. "Αισθάνθηκα όλο αυτό το καλοκαίρι σαν να γύρισα στο Κολέγιο. Υπήρχε ενδιαφέρον για μένα τόσο από τη νέα Ορλεάνη όσο και από τη Βοστόνη, ωστόσο μιλώντας με την οικογένειά μου και τον μάνατζέρ μου αποφασίσαμε ότι έπρεπε να παραμείνω στον Ολυμπιακό.




Διαβάστε περισσότερα στο contra.gr
Πηγή: 24wro

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.