Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Τέρμα οι μαϊμουδιές! Πλέον οι συντάξεις θα περνούν από κόσκινο!

Τέλος στις μαϊμού συντάξεις και τη φοροδιαφυγή των συνταξιούχων θέλει να βάλει το Υπουργείο Εργασίας...

μετά και τη δημοσιοποίηση στοιχείων-σοκ για τις πλασματικές συντάξεις και τις απάτες εις βάρος του Δημοσίου.

Σύμφωνα λοιπόν με νέο σχέδιο του Υπουργείου, από το 2013 οι συνταξιούχοι θα καταγράφουν υποχρεωτικά το ποσό της σύνταξης τους στο έντυπο Ε1 της εφορίας, το οποίο θα διασταυρώνεται μέσω του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) από το 2013.






Διαβάστε αναλυτικά στο www.star.gr
Πηγή: 24wro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.