Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

Νέες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων

Νέες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων...
όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς έρχονται από το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους, με βάση το νέο μνημόνιο.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του ο "Ελεύθερος Τύπος", το αργότερο μέχρι τον επόμενο Μάρτιο, ο ΟΑΣΑ υποχρεούται να διαμορφώσει την τιμή του εισιτηρίου του 1,40 ευρώ (για όλα τα μέσα) σε 1,75 ευρώ τουλάχιστον και το αντίστοιχο εισιτήριο για λεωφορεία, τρόλεϊ ή τραμ στο 1,50 ευρώ από 1,20 ευρώ.



Περισσότερα στο 24wro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.