Παρά τις δημοσίως εκπεφρασμένες αντιρρήσεις των κυρίων Βενιζέλου και Κουβέλη, το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης εμμένει στο σχέδιο της εφεδρείας και στη μείωση των Δημοσίων υπαλλήλων με διάφορους τρόπους εκτός της απομάκρυνσης λόγω συνταξιοδότησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά από σύσκεψη με στενούς του συνεργάτες ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Φώτης Κουβέλης επανέλαβε ότι διατηρεί έντονες αντιρρήσεις για το μέτρο της εφεδρείας αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει τη θρυαλλίδα για την πτώση της κυβέρνησης. «Διατηρούμε τις ενστάσεις μας αλλά δεν έχουμε δικαίωμα να προκαλέσουμε ανατροπή της κυβέρνησης. Αν αποτύχει η προσπάθεια, θα αποτύχει η χώρα» τόνιζαν στελέχη της Δημοκρατικής Αριστεράς από το οικονομικό επιτελείο.
Ενστάσεις για το μέτρο της εφεδρείας προβάλλει και ο Ευάγγελος Βενιζέλος, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες δεν προτίθεται να προκαλέσει μείζονα κυβερνητική κρίση με αυτή την αφορμή. Πηγές της Ιπποκράτους αναφέρουν ότι όλα θα εξαρτηθούν από το είδος της εφεδρείας που θα προταθεί προκειμένου να μην υπάρξουν άδικες απολύσεις και προκληθούν κοινωνικές εντάσεις. Στη ΝΔ μελετούν το σενάριο της «καλής» εφεδρείας, να οδηγηθούν δηλαδή εκτός δημοσίου μόνο όσοι βρίσκονται λίγα χρόνια πριν τη συνταξιοδότηση, με τον όρο να πληρώνονται μέρος του μισθού τους.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://topontiki.gr/article/39009
Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά από σύσκεψη με στενούς του συνεργάτες ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Φώτης Κουβέλης επανέλαβε ότι διατηρεί έντονες αντιρρήσεις για το μέτρο της εφεδρείας αλλά αυτό δεν μπορεί να αποτελέσει τη θρυαλλίδα για την πτώση της κυβέρνησης. «Διατηρούμε τις ενστάσεις μας αλλά δεν έχουμε δικαίωμα να προκαλέσουμε ανατροπή της κυβέρνησης. Αν αποτύχει η προσπάθεια, θα αποτύχει η χώρα» τόνιζαν στελέχη της Δημοκρατικής Αριστεράς από το οικονομικό επιτελείο.
Ενστάσεις για το μέτρο της εφεδρείας προβάλλει και ο Ευάγγελος Βενιζέλος, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες δεν προτίθεται να προκαλέσει μείζονα κυβερνητική κρίση με αυτή την αφορμή. Πηγές της Ιπποκράτους αναφέρουν ότι όλα θα εξαρτηθούν από το είδος της εφεδρείας που θα προταθεί προκειμένου να μην υπάρξουν άδικες απολύσεις και προκληθούν κοινωνικές εντάσεις. Στη ΝΔ μελετούν το σενάριο της «καλής» εφεδρείας, να οδηγηθούν δηλαδή εκτός δημοσίου μόνο όσοι βρίσκονται λίγα χρόνια πριν τη συνταξιοδότηση, με τον όρο να πληρώνονται μέρος του μισθού τους.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://topontiki.gr/article/39009

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.