Επιθετικά τα πηγαίνει καλά με τον Τζιμπούρ σε φουλ φόρμα (έβαλε δύο γκολ στο φιλικό 3-2 επί της Βίλεμ), ωστόσο πίσω ο Ολυμπιακός θέλει ενίσχυση και μάλιστα από το πάνω ράφι. Η απουσία Μέλμπεργκ - Αβράμη κάνει "μπαμ"!
Διαβάστε περισσότερα στο www.sportdog.gr
Διαβάστε περισσότερα στο www.sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.