Δευτέρα 20 Αυγούστου 2012

Ανέτοιμος ο Ολυμπιακός, έχασε 3-0 από τη Νάπολι

Ο Ολυμπιακός ηττήθηκε με 3-0 σκορ από την πολύ πιο έτοιμη και δυνατή Νάπολι, μέσα στο "Σαν Πάολο", δείχνοντας ότι τα... κενά είναι πολλά ενόψει των επίσημων υποχρεώσεων της ομάδας που ξεκινούν σε μερικές μέρες και οι ερυθρόλευκοι ακόμα... ψάχνονται! Βέβαια σαφώς και είναι καλύτερα που χτύπησε τώρα το... «καμπανάκι» παρά στη Βέροια από όπου και ξεκινάει η φετινή πορεία τίτλου!

Οι τραυματισμοί, η απώλεια του Μιραλάς αλλά και η κακή αμυντική λειτουργία του Ολυμπιακού που "φωνάζει" εδώ και αρκετό καιρό, έφεραν το βαρύ 3-0 από τη Νάπολι και έδειξαν πως ο Ολυμπιακός θέλει πολύ... δουλειά ακόμα.




Διαβάστε περισσότερα στο olympiacos-blog.blogspot.com
Φωτό από: pulse.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.