Την αποφασιστικότητά τους για δυναμικές κινητοποιήσεις εξέφρασαν την Τετάρτη, οι... δήμαρχοι που συμμετείχαν στη γενική συνέλευση της ΠΕΔΑ Αττικής, λόγω των δραματικών, πλέον, οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν.
Η γενική συνέλευση αποφάσισε, για αρχή, δεδομένου ότι στο έκτακτο συνέδριο της ΚΕΔΕ, στις 30 Αυγούστου θα προταθεί η κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, το διήμερο κλείσιμο των δήμων της Αττικής στις 29 και 30 Αυγούστου και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 29 του τρέχοντος μηνός στο υπουργείο Εσωτερικών.
ΠΗΓΗ: tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Η γενική συνέλευση αποφάσισε, για αρχή, δεδομένου ότι στο έκτακτο συνέδριο της ΚΕΔΕ, στις 30 Αυγούστου θα προταθεί η κλιμάκωση των κινητοποιήσεων, το διήμερο κλείσιμο των δήμων της Αττικής στις 29 και 30 Αυγούστου και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 29 του τρέχοντος μηνός στο υπουργείο Εσωτερικών.
ΠΗΓΗ: tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.