Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Χατζηδάκης: Έως το 2015 η απελευθέρωση τουριστικών μεταφορών

Συνάντηση του υπουργού με διοίκηση της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Κωστής Χατζηδάκης συναντήθηκε σήμερα με τη διοίκηση της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού, για θέματα των τουριστικών λεωφορείων.

Μετά τη συνάντηση ο κ. Χατζηδάκης , δήλωσε τα εξής:

« Στο θέμα των οδικών επιβατικών μεταφορών προσπαθούμε να βάλουμε μια τάξη. Υπάρχει ήδη η δέσμευση μας για απελευθέρωση της αγοράς. Μέχρι τον Μάρτιο του 2013 θα έχει ψηφιστεί νομοσχέδιο που θα αφορά συνολικά στο νέο πλαίσιο λειτουργίας των λεωφορείων, κάθε είδους λεωφορείων και θα αποσκοπεί στην απελευθέρωση με κανόνες με στόχο, όπως είπαμε, το 2015 να έχουμε ένα καινούριο ευρωπαϊκό τοπίο».

-Ερώτηση: Πριν το 2015 προβλέπεται κάτι για την απελευθέρωση των τουριστικών μεταφορών;

-Υπουργός: Την άνοιξη θα ψηφιστεί το νομοσχέδιο και στη συνέχεια θα προχωρήσουν οι διαδικασίες που απατούνται, όπως και η τεχνική προεργασία προκειμένου να έχει ολοκληρωθεί η απελευθέρωση το 2015.



Διαβάστε αναλυτικά στο www.parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.