Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Η Ρεάλ κατέκτησε το Σούπερ Κάπ Ισπανίας (2-1 τη Μπαρτσελόνα)

Η Ρεάλ κατάφερε να κάνει... ροντέο ένα δικό της ματς, καθώς είχε προηγηθεί από το 19΄ με 2-0 και την Μπάρτσα να παίζει με 10παίκτες από το 27΄, αλλά τελικά η ομάδα του Μουρίνιο με το 2-1 πήρε την πρώτη κούπα της χρονιάς!






Διαβάστε αναλυτικά στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.