Δευτέρα 6 Αυγούστου 2012

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ-ΣΤΙΒΟΣ:Ο ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ ΠΙΣΤΟΡΙΟΥΣ,Η ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΚΑΙ Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ 1ος

Συγκλόνισε την υφήλιο ο Πιστόριους!
Μπορεί να μην κατάφερε να περάσει στον τελικό των 400 μέτρων αλλά βγήκε νικητής! Ο λόγος για τον συγκλονιστικό Οσκαρ Πιστορίους.
Ο Νοτιοαφρικανός σπρίντερ με τεχνητά μέλη έκανε την προσπάθειά του στις 22:40 ώρα Ελλάδας και εντυπωσίασε για μία ακόμη φορά τον κόσμο του αθλητισμού και όχι μόνο, γνωρίζοντας την αποθέωση από 80.000 φιλάθλους.
Ο Πιστορίους τερμάτισε όγδοος, σχεδόν δύο δεύτερα πίσω από τον νικητή της κούρσας τον Τζέιμς Κιράνι της Γρενάδα. Ο Κιράνι(του αξίζουν πολλά μπράβο για αυτην κίνησή τουζήτησε μετά την κούρσα και πήρε την φανέλα του Πιστόριους, αναγνωρίζοντας το μεγαλείο της προσπάθειας του.
Το Σάββατο ο Πιστορίους έγραψε ιστορία καθώς έγινε ο πρώτος αθλητής με τεχνητά μέλη που έτρεξε στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Μετά την ημιτελική κούρσα του την Κυριακή δήλωσε: «Το Λονδίνο είναι μια από τις αγαπημένες μου πόλεις καθώς εδώ έκανα το όνειρο μου πραγματικότητα. Ευχαριστώ όλους όσους με στήριξαν σε αυτή την προσπάθεια. Ηταν μια απίστευτη εμπειρία για μένα και τη οικογένεια μου. Όμως δεν είναι το τέλος γιατί έχω την σκυταλοδρομία 4Χ400 και στην συνέχεια τους Παραολυμπιακούς Αγώνες».

πηγή:sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.