Μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου θα έχει υπογραφεί από το υπουργείο Υγείας το δελτίο τιμών φαρμάκων, εκτίμησε ο αναπληρωτής υπουργός, Μάριος Σαλμάς, ενώ... διαβεβαίωσε ότι «η Πολιτεία δεν είναι ανοχύρωτη» απέναντι στο ενδεχόμενο κινητοποιήσεων των φαρμακοποιών.
Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού της Δημοκρατικής Αριστεράς Κατερίνας Μάρκου, ο κ. Σαλμάς διευκρίνισε πως το υπουργείο βρίσκεται σε διαβούλευση με τους εταίρους, για το νέο σύστημα υπολογισμού των τιμών.
«Πρέπει, όμως και τα off patent και κατ' επέκταση και τα γενόσημα, να έρθουν να ανατιμολογηθούν με πιο σύγχρονο τρόπο, για να κατέβουν οι τιμές τους, ώστε να επιδράσει κι η μείωση των τιμών στη μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης» σημείωσε.
Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού της Δημοκρατικής Αριστεράς Κατερίνας Μάρκου, ο κ. Σαλμάς διευκρίνισε πως το υπουργείο βρίσκεται σε διαβούλευση με τους εταίρους, για το νέο σύστημα υπολογισμού των τιμών.
«Πρέπει, όμως και τα off patent και κατ' επέκταση και τα γενόσημα, να έρθουν να ανατιμολογηθούν με πιο σύγχρονο τρόπο, για να κατέβουν οι τιμές τους, ώστε να επιδράσει κι η μείωση των τιμών στη μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης» σημείωσε.
Διαβάστε περισσότερα στο tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.