Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ Ο ΗΛΙΑΣ ΗΛΙΑΔΗΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΕΠΑΞΙΑ ΤΟ ΧΑΛΚΙΝΟ ΜΕΤΑΛΛΙΟ ΣΤΟ ΤΖΟΥΝΤΟ,ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ -90 ΚΙΛΩΝ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ 1ο ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ.ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΗ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ

«Χάλκινος» ο Ηλιάδης! (vds)


Το πρώτο ελληνικό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου είναι γεγονός. Ο «χρυσός» Ολυμπιονίκης της Αθήνας, Ηλίας Ηλιάδης, κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία των -90 κιλών του τζούντο, επικρατώντας, μέσα από το δρόμο του «ρεπεσάζ», με 1-0 (με Υuko, μετά από διπλή ποινή που δέχθηκε ο αντίπαλός του) του Βραζιλιάνου Τιάγκο Καμίλο στον αγώνα του χάλκινου μεταλλίου.
Η πορεία του Έλληνα τζουντόκα προς το βάθρο των -90 κιλών του Ολυμπιακού τουρνουά τζούντο Λονδίνο 2012 ξεκίνησε με δύο νίκες, αλλά είχε μια -ίσως- απρόσμενη ήττα. Στα ρεπεσάζ όμως, ο «MrIppon» έδειξε την κλάση του και με δύο νίκες ανέβηκε στο βάθρο!
«Πρώτα - πρώτα θέλω να ευχαριστήσω τον Θεό. Είναι αυτός που με βοήθησε από εκεί ψηλά να πετύχω. Επίσης ευχαριστώ πολύ την οικογένειά μού και τον προπονητή μου. Έκανα ό,τι μπορούσα, σας ευχαριστώ όλους. Είναι τρομερό δεν μπορώ να το πιστέψω ακόμα. Για μένα ήταν εξίσου δύσκολο με το χρυσό του 2004. Δεν είχα άλλη επιλογή από το να κερδίσω. Αυτό το μετάλλιο θέλω να το αφιερώσω στον γιο μου τον Ηρακλή», τόνισε μετά το τέλος του αγώνα για το χάλκινο μετάλλιο ο Ηλίας Ηλιάδης.
Από την πλευρά του, ο προπονητής του, Νίκος Ηλιάδης, επεσήμανε: «Με αυτό το μετάλλιο του Ηλία ανταμείφθηκαν οι κόποι τεσσάρων χρόνων. Θέλαμε το χρυσό όμως δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Αυτό το μετάλλιο είναι αφιερωμένο στην Ελλάδα». Για το πώς θα χαρακτήριζε τον Ηλία Ηλιάδη με μία λέξη, ο προπονητής του ανέφερε: «Ο Ηλίας είναι φαινόμενο του τζούντο, είναι ένα παλικάρι».

Το πρώτο ippon!
Στον πρώτο γύρο των ρεπεσάζ, ο Ηλίας Ηλιάδης βρήκε στον δρόμο του τον Αυστραλό, Μαρκ Άντονι (ηττήθηκε από τον Κουβανό, Άσλεϊ Γκονζάλες). Ο αγώνας διήρκησε μόλις 39 δευτερόλεπτα(!) καθώς ο Έλληνας τζουντόκα κέρδισε με ippon και είναι πλέον μία νίκη μακριά από το βάθρο και το χάλκινο μετάλλιο!
«Μπήκα δυνατά αποφασισμένος για τη νίκη, αφού δεν είχα άλλα περιθώρια. Τώρα στόχος είναι το χάλκινο μετάλλιο. Μετά τη νίκη έδειξα με το χέρι προς το μέρος της γυναίκας και της κόρης μου, αφού γι΄ αυτές αγωνίζομαι», τόνισε ο Ηλιάδης που έτσι πήρε την πρόκριση για τον τελευταίο αγώνα απέναντι στον Βραζιλιάνο, Τιάγκο Καμίλο.
Πλέον, σε τέσσερις αγώνες απέναντι στον Καμίλο μετρά τρεις νίκες. Εκτός από σήμερα, στις 10 Σεπτεμβρίου 2010 επικράτησε στα προημιτελικά του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ηττήθηκε στις 6 Ιουνίου 2010 στα ημιλτεικά του παγκοσμίου κυπέλλου της Μαδρίτης, ενώ νίκησε στα προημιτελικά του παγκοσμίου κυπέλλου στο Σάο Πάουλο που έγινε στις 30 Μαίου 2010.

Οι δύο πρωινές νίκες
Ο αθλητής του Φίλιππου Αμυνταίου επικράτησε στον α΄ προκριματικό γύρο του Σλοβάκου, Μίλαν Ραντλ με Waza-ari μέσα σε λιγότερο από τέσσερα λεπτά (είχε πάρει τον πρώτο του πόντο πολύ νωρίτερα).
Στη φάση των «16» ο χρυσός Ολυμπιονίκης της Αθήνας, που έχει την υποστήριξη από Έλληνες φιλάθλους, αντιμετώπισε και απέκλεισε τον Λιθουανό, Κάρολις Μπάουζα, επίσης με Waza-ari, έχοντας ένα πόντο και ο αντίπαλός του τρεις παραβάσεις.
«Ήταν δύσκολη νίκη. Συνεχίζουμε και θα δούμε τι θα γίνει», είπε μετά την επικράτησή του ο Ηλιάδης, που στα προημιτελικά «έπεσε» πάνω στον Ρώσο, Κιρίλ Ντενίσοφ (απέκλεισε τον Βρετανό, Ουίνστον Γκόρντον).

Δεν «πέρασε» τον Ρώσο
Ο κορυφαίος τζουντόκα του 2011 μετρούσε τρεις σερί νίκες σε συνολικά τέσσερις αγώνες απέναντι στον Ρώσο (τον νίκησε στις 26 Αυγούστου 2011 κατά τη διάρκεια του παγκοσμίου πρωταθλήματος, στις 23 Απριλίου 2011 στον τελικό του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, αλλά και στις 16 Ιανουαρίου 2011 στον ημιτελικό του παγκοσμίου Masters που έγινε στο Μπακού), αλλά σήμερα δεν τα κατάφερε.
Όπως στις 23 Μαΐου 2010 στα προημιτελικά του Grand Slam στο Ρίο ντε Τζανέιρο, έτσι και τώρα, ηττήθηκε από τον Ντενίσοφ με yuko (πήρε δύο πόντους ο Ρώσος, χωρίς «απάντηση» από τον Ηλιάδη).
«Ο Ρώσος ήταν πιο ευκίνητος, έπαιρνε καλύτερες θέσεις στον αγώνα. Δεν μπορούσα να τον πιάσω και γενικά έπαιξε πολύ έξυπνα. Αγωνίστηκε κλειστά και πρόσεχε την άμυνά του. Νίκησε δίκαια. Τώρα πάμε στα ρεπεσάζ για να διεκδικήσω το χάλκινο», είπε ο Έλληνας τζουντόκα.
Ο πατέρας και προπονητής του Νίκος Ηλιάδης, ισχυρίστηκε ότι άδικα έδωσαν τον πρώτο πόντο στο Ρώσο αθλητή, λέγοντας το εξής: «Ήταν ο ίδιος διαιτητής με αυτόν που μας έπαιξε στο Πεκίνο».

πηγή:sentragoal.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.