Η ΦΡΙΚΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΙΟΥ ΞΙΑΝΓΚ ΠΟΥ ΧΤΥΠΩΝΤΑΣ ΣΤΟ 1ο ΕΜΠΟΔΙΟ ΕΠΑΘΕ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΜΙΑ(ΡΗΞΗ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ ΤΕΝΟΝΤΑ),ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΔΙ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΑΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ,ΣΤΟ ΠΕΚΙΝΟ ΤΟ 2008.ΜΕΓΑΛΗ ΑΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΘΛΗΤΗ.ΚΡΙΜΑ!!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.