Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

Όλο και λιγότεροι κάθε χρόνο...

Στα μεγάλα αστικά κέντρα παραμένει μεγάλο μέρος των Ελλήνων, με τον αριθμό όσων φεύγουν διακοπές να μειώνεται αισθητά από καλοκαίρι σε καλοκαίρι.
Η παραδοσιακά μεγαλύτερη έξοδος του καλοκαιριού, ...
το Σαββατοκύριακο που πέρασε, ήταν κατά τουλάχιστον 15% μειωμένη, με την κίνηση στα πλοία και τις εθνικές οδούς να είναι περιορισμένη συγκριτικά με τον Αύγουστο του 2011.




Περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.