"Δεν είμαι Superman"! - Ο Γιώργος Παπαδάκης έστειλε το μήνυμά του σε αυτούς που τον κατηγορούν.
Έξαλλος έγινε σήμερα το πρωί ο Γιώργος Παπαδάκης λίγο πριν το τελευταίο διαφημιστικό διάλειμμα. Το χρονόμετρο που υπάρχει στο πλατό και δείχνει το διαθέσιμο χρόνο που έχουν μέχρι το break είχε μηδενίσει, η συζήτηση ωστόσο μεταξύ των πολιτικών συνεχιζόταν. Τότε ήταν που ο δημοσιογράφος σηκώθηκε όρθιος και με έντονο ύφος και χειρονομίες έστειλε το μήνυμά του σε όλους όσοι τον κατηγορούν -ειδικά μετά την επίθεση Κασιδιάρη σε Κανέλλη και Δούρου...
Διαβάστε περισσότερα στο: http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=46&art_id=15633
Έξαλλος έγινε σήμερα το πρωί ο Γιώργος Παπαδάκης λίγο πριν το τελευταίο διαφημιστικό διάλειμμα. Το χρονόμετρο που υπάρχει στο πλατό και δείχνει το διαθέσιμο χρόνο που έχουν μέχρι το break είχε μηδενίσει, η συζήτηση ωστόσο μεταξύ των πολιτικών συνεχιζόταν. Τότε ήταν που ο δημοσιογράφος σηκώθηκε όρθιος και με έντονο ύφος και χειρονομίες έστειλε το μήνυμά του σε όλους όσοι τον κατηγορούν -ειδικά μετά την επίθεση Κασιδιάρη σε Κανέλλη και Δούρου...
Διαβάστε περισσότερα στο: http://www.zappit.gr/default.php?pname=Article&cat_id=46&art_id=15633

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.