Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Βουτιά στις βάσεις προβλέπουν οι βαθμολογητές του υπουργείου Παιδείας

Για πρώτη φορά έπειτα από 13 χρόνια η Ιατρική Σχολή Αθηνών αναμένεται φέτος να πέσει κάτω από τα 19.000 μόρια...
 όπως εκτιμούν βαθμολογητές του υπουργείου Παιδείας σύμφωνα με τα τελικά συμπεράσματα των πανελλαδικών εξετάσεων που θα ανακοινωθούν επισήμως στο τέλος του μήνα.
Η εικόνα είναι λίγο-πολύ γνωστή: τεράστια αποτυχία που ξεπερνά το 75% στη Φυσική κατεύθυνσης και μεγάλη αποτυχία στα Μαθηματικά, όπου ειδικά στους υποψηφίους της τεχνολογικής κατεύθυνσης που παραδοσιακά είναι πιο «αδύναμοι», τα 8 στα 10 γραπτά είναι κάτω από τη βάση.

Η πτώση των βάσεων στα τμήματα του 2ου και του 4ου Επιστημονικού Πεδίου θα είναι λιγότερο έντονη στα κεντρικά πανεπιστήμια και ΤΕΙ αλλά εντυπωσιακή στην περιφέρεια (ως και 2.500 μόρια).

Σύμφωνα με το tovima.gr, οι βάσεις εισαγωγής στα πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ της χώρας εφέτος θα κινηθούν σε δύο επίπεδα. Από τη μία πλευρά, η πτώση τους, που αναμένεται να ξεπεράσει τα 2.500 μόρια, όπως εκτιμά ο εκπαιδευτικός κ. Γ. Χατζητέγας, στα περιφερειακά τεχνολογικά ιδρύματα χαμηλής ζήτησης. Στα τμήματα αυτά η βάση εισαγωγής μπορεί να είναι εφέτος τα 4.000 μόρια (δηλαδή, θα επαναληφθούν τα φαινόμενα εισόδου στην ανώτατη εκπαίδευση της χώρας με βαθμολογίες χαμηλότερες του 5, κάτω από τη βάση).




Διαβάστε περισσότερα στο http://newpost.gr/post/132953/«Βουτιά»-στις-βάσεις-προβλέπουν-οι-βαθμολογητές-του-υπουργείου-Παιδείας/
Πηγή: 24wro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.