«Το ΚΚΕ θα είναι εκεί που πρέπει να είναι, μέσα στο λαϊκό κίνημα, και όχι σε μια κυβέρνηση που θα οξύνει τα προβλήματα. Πρέπει να πούμε καθαρά ότι ένα αποδυναμωμένο ΚΚΕ θα αδυνατίσει το...
λαϊκό κίνημα, ενώ θα είναι και βούτυρο στο ψωμί εκείνων που σχεδιάζουν την εσωτερική υποτίμηση», υπογράμμισε η γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, μιλώντας στην εκπομπή «Πρωινό ΑΝΤ1».
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr
λαϊκό κίνημα, ενώ θα είναι και βούτυρο στο ψωμί εκείνων που σχεδιάζουν την εσωτερική υποτίμηση», υπογράμμισε η γγ της ΚΕ του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα, μιλώντας στην εκπομπή «Πρωινό ΑΝΤ1».
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.