Αναβλήθηκε, τελικά, η προγραμματισμένη για το μεσημέρι έκτακτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου της Σούπερ Λίγκας.Η κατάσταση στα γραφεία της διοργανώτριας αρχής ήταν έκρυθμη, μετά την εισβολή οπαδών της ΑΕΚ στην αίθουσα συνεδριάσεων, και ελήφθη η απόφαση για αναβολή του Δ.Σ., όπου επρόκειτο να συζητηθεί το θέμα που έχει προκύψει μετά την μη αδειοδότηση έξι ΠΑΕ.
Πηγή: www.sportdog.gr
Πηγή: www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.