Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Σαμαράς: Δραχμή σημαίνει θάνατος

«Δραχμή σημαίνει αυτή τη στιγμή θάνατος», δήλωσε ο Αντώνης Σαμαράς σε συνέντευξή του στο MEGA, συμπληρώνοντας ότι έξοδος από το ευρώ θα οδηγήσει σε υποτίμηση 50% με 70%.Πιο συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της ΝΔ παρατήρησε ότι η πόλωση που παρατηρείται μία εβδομάδες πριν από τις εκλογές είναι φυσιολογική, δεδομένου ότι το διακύβευμα δεν είναι συνηθισμένο. Παράλληλα, όπως είπε, το δίλημμα δεν είναι «ευρώ ή δραχμή» αλλά «ευρώπη ή δραχμή», ενώ τόνισε ότι το θέμα της επαναδιαπραγμάτευσης, της ασφάλειας, ακόμα και της ΑΟΖ, είναι ζητήματα που διχάζουν και για τα οποία τα δύο πρώτα κόμματα έχουν εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις.


Περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/36635

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.